Розвинена логістична мережа компанії дозволяє здійснити відправлення товару впродовж 30 хвилин з моменту підтвердження замовлення. При оформленні заявки до 14:00, у більшість областей України замовлення буде доставлено вже наступного дня в найближче відділення “Нової Пошти”.
Доставка продукції “Аквадоктор” здійснюється у будь-які населені пункти України без передплати. Оплатити відправлення готівкою можна у відділенні “Нової Пошти” після отримання товару.
Доставка замовлень вартістю понад 2000 грн БЕЗКОШТОВНА в будь-яку точку України (у відділення “Нової пошти”).
Вартість доставки замовлень до 2000 грн розраховується згідно тарифів перевізника.

- 1. Зробити замовлення (через кошик сайту).
- 2. Вказати спосіб доставки «Доставка на склад Нової Пошти».
- 3. У коментарі вказати номер складу «Нової Пошти» (куди потрібно відправити замовлення).
- 4. Дочекатися SMS про прибуття замовлення на склад доставки «Нова Пошта».
- 5. Отримати посилку за номером ТТН (з паспортом).
- 6. Перевірити відповідність посилки замовленому Вами товару.
- 7. Оплатити замовлення в відділенні «Нова Пошта».
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ
Кожен покупець має право на обмін або повернення придбаного раніше товару протягом 14 днів після покупки. Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів»: покупець має повне право на повернення непродовольчого товару або його обмін на аналогічний за умови, що товар не був у використанні.
Обов’язкові умови для повернення або обміну товару:
- Товар повинен бути повністю укомплектований
- Наявність оригінальної і неушкодженої упаковки та ярликів
- Дотримання товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації)
Перед тим, як повернути товар, необхідно обов’язково зв’язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється по Новій Пошти або ж в пункті самовивозу.
Повернення через Нову пошту:
Товар можна повернути Новою Поштою протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
Для відправки товару необхідно за телефоном 0 800 300 144 отримати реквізити для відправки повернення у менеджера.
Пересилання товару здійснюється за рахунок покупця.
Після відправки товару необхідно за телефоном 0 800 300 144 повідомити менеджеру номер декларації.
Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей і товарного виду здійснюється повернення грошових коштів протягом 14 днів після відправки.
Зверніть увагу:
У разі повернення товару неналежної якості, магазин бере на себе витрати на пересилання. Для цього необхідно надати чек за пересилку товару.
Повернення грошових коштів, в разі відправлення товару через Нову Пошту, здійснюється на розрахунковий рахунок покупця.
Якщо надісланий товар не підлягає поверненню, магазин змушений відправити його назад за рахунок покупця.
Якщо товар пошкоджено, обмін або його повернення можливі тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.